Este mércores 12 de xaneiro reunímonos na biblioteca un grupo de profesores implicados n'A HORA DE LER para tratar de detectar problemas na implantación dos 20 minutos diarios de lectura na ESO. E os problemas afloraron. Aquí vos deixamos un resumo do tratado:
-En primeiro lugar decidimos habilitar dous lugares para mellorar a comunicación entre os profesores implicados no proxecto, e deixar suxestións ou comunicacións sobre este tema: este blog e o taboleiro da entrada á biblioteca.
-A continuación algúns titores sinalaron que non se está a ler en todas as horas seleccionadas na avaliación inicial e que quedaron anotadas no horario exposto na sala de profesores.
-Detectouse que nalgúns casos non todos os alumnos dun curso van pola mesma páxina do libro, xa que ás veces len en horas nas que non está todo o grupo xunto.Nestes casos quedouse en que cando se xuntasen retomarían sempre a lectura pola última páxina lida por todos.-Detectouse tamén que nalgúns cursos xúntase nunha hora, na que toca ler, dúas metades de grupos distintos, polo que se dá a circunstancia de que hai dous libros de lectura diferentes.Nestes casos quedouse en que a lectura sería silenciosa.-Un profesor queixouse por non contar cun exemplar do libro por alumno.Explicóuselle que non hai cartos para tantos libros, pero que trataríamos desde a biblioteca de conseguir máis exemplares a través de páxinas de préstamo de libros entre centros escolares.-Finalmente fíxose unha valoración positiva sobre os libros elixidos, con algunha excepción.Haberá que facer unha valoración ao final e unha enquisa entre todos os profesores e os alumnos para ver qué libros funcionaron e qué libros debemos cambiar para o curso que vén.
IDE COMENTANDO NESTA ENTRADA TODAS AS INCIDENCIAS E SUXESTIÓNS QUE CONSIDEREDES SOBRE OS LIBROS DE LECTURA.
-En primeiro lugar decidimos habilitar dous lugares para mellorar a comunicación entre os profesores implicados no proxecto, e deixar suxestións ou comunicacións sobre este tema: este blog e o taboleiro da entrada á biblioteca.
-A continuación algúns titores sinalaron que non se está a ler en todas as horas seleccionadas na avaliación inicial e que quedaron anotadas no horario exposto na sala de profesores.
-Detectouse que nalgúns casos non todos os alumnos dun curso van pola mesma páxina do libro, xa que ás veces len en horas nas que non está todo o grupo xunto.Nestes casos quedouse en que cando se xuntasen retomarían sempre a lectura pola última páxina lida por todos.-Detectouse tamén que nalgúns cursos xúntase nunha hora, na que toca ler, dúas metades de grupos distintos, polo que se dá a circunstancia de que hai dous libros de lectura diferentes.Nestes casos quedouse en que a lectura sería silenciosa.-Un profesor queixouse por non contar cun exemplar do libro por alumno.Explicóuselle que non hai cartos para tantos libros, pero que trataríamos desde a biblioteca de conseguir máis exemplares a través de páxinas de préstamo de libros entre centros escolares.-Finalmente fíxose unha valoración positiva sobre os libros elixidos, con algunha excepción.Haberá que facer unha valoración ao final e unha enquisa entre todos os profesores e os alumnos para ver qué libros funcionaron e qué libros debemos cambiar para o curso que vén.
IDE COMENTANDO NESTA ENTRADA TODAS AS INCIDENCIAS E SUXESTIÓNS QUE CONSIDEREDES SOBRE OS LIBROS DE LECTURA.
Os alumnos de 2º ESO A e 2ºESO B remataron de ler os seus libros , asi que a semana que vén xa poden intercambialos entre si.
ResponderEliminarDeberían esperar a que acabase de ler 2º de ESO C, e así o intercambio entre os tres é factible:
ResponderEliminarS2ºA>>>>S2ºC
S2ºC>>>>S2ºB
S2ºB>>>>S2ºA
Mentres, os cursos que acabaron poderían ir lendo algún libro de contos curtos que hai na sección xuvenil da biblioteca.
Tes razón niso, pero o grupo de 2º ESO C vai moito máis lento, e igual hai que agardar moito tempo.
ResponderEliminarS1ºA xa acabou o seu libro "Manolito gafotas" e vai comezar estes días a ler "Tres pegadas", á espera de que terminen S1ºB e S1ºC. E estamos de sorte xa que había na biblioteca exemplares suficientes para que cada alumno poida ter un libro.
ResponderEliminarEn canto a S2ºA e B, o luns darémoslle aos titores para que os repartan os exemplares do libro que van ler mentres esperan a que acabe S2ºC. En concreto S2ºB vai ler "Boy" de Roald Dahl, e S2ºA unha lenda de Bécquer.
Os alumnos de 1º de ESO xa estan intercambiando os seus libros. Este trimestre toca:
ResponderEliminarS1ºA Todas as preguntas......
S1ºB O carteiro de Bagdag
S1ºC Manolito Gafotas
Os alumnos de 2º de ESO B van coma cohetes co libro de Roald Dahl "BOY". De momento parece que lles gusta e len con moito entusiasmo.
ResponderEliminarXa están as copias da lenda de Bécquer para S2ºA, repartirémolas o luns. Agora só falta que S2ºC acabe o seu libro para poder intercambialos.
ResponderEliminarOs alumnos de 4ºD tamén remataron de ler o seu libro. Agora falte que rematen os alumnos dos outros grupos.
ResponderEliminarXa intercambiaron os libros os alumnos de 2º de ESO, quedando neste momento así:
ResponderEliminarS2ºA:La canción de Hannah
S2ºB: el señor del cero
S2ºC: contos por palabras
Agora hai que ir terminando en 3º e 4º de ESO.
Estamos estes días intercambiando os libros en 3º de ESO:
ResponderEliminarS3ºA pasa a ler "o pintor do sombreiro de malvas"
S3ºB pasa a ler "Así aman los dioses"
S3ºC pasa a ler "La clave secreta del universo"
Á volta de Entroido haberá que ver qué está a pasar en 4º, pois semella que aínda non acabaron os libros.
ResponderEliminarOs alumnos de 2ºA xa remataron La canción de Hannah e os de 2º B remataron El señor del cero.
ResponderEliminarXa cambiamos os libros de 3º, quedando agora así:
ResponderEliminarS3ºA: MARCOS S. CALVEIRO, O pintor do sombreiro de malvas
S3ºB: CONCHA ROMERO, Así aman los dioses
S3ºC: LUCY & STEPHEN HAWKING, La clave secreta del universo
En 4º xa devolveron "Momentos estelares de la humanidad", que leron en 4ºA. A semana que vén miraremos qué está pasando en 4ºB e 4ºC.
ResponderEliminar